راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن در تبریز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری راهپیمایی خانوادگی ۲۲بهمن به‌صورت خودرویی و موتوری در تبریز خبر داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت‌الاسلام اسکندری اظهار کرد: بزرگداشت ایام‌الله و تعظیم و تکریم شعائر الهی تعطیلی بردار نیست و برگزاری مراسم ملی و مذهبی با لحاظ سلامتی مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا با تصمیم مسئولین مقرر شده است که امسال علیرغم اقبال عمومی مردم به واکسیناسیون، با روند شیوع سویه جدید بیماری کرونا (امیکرون)، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در قالب خودرویی و موتوری و برگزار شود.

در مرکز آذربایجان شرقی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در یک مسیر مشخص‌شده اجرا می شود و در کنار این برنامه تجمع محدود مردمی با لحاظ شرایط جوی و نیز کرونایی در فضای باز محوطه ارک تبریز و یا داخل مصلی با برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی و قرائت قطعنامه پایانی برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهر تبریز از میدان بزرگ ائل گلی شروع و تا پل اتحاد ملی (پل کابلی) ادامه خواهد داشت شهروندانی که علاقمند به شرکت در تجمع مردمی نیز باشند تا محل برگزاری تجمع مردمی و نماز جمعه ادامه مسیر خواهند داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.