۵۲ درصد جمعیت شهرستان ملکان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکان با اشاره به اینکه در این شهرستان ۲۲۹ هزار و ۱۸۴ دُز واکسن کرونا در مجموع سه نوبت تزریق شده است، گفت: تاکنون ۵۲ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، ابراهیم امینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین ۹۲.۵ درصد از جمعیت هدف شهرستان نوبت اول و ۸۷.۴۴ درصد نیز هر دو نوبت را دریافت کرده اند.

وی جمعیت دریافت کننده دُز اول واکسن کرونا در شهرستان ملکان را ۸۹ هزار و ۸۳۱ نفر، دُز دوم را ۸۴ هزار و ۹۰۷ نفر و دُز سوم را ۴۴ هزار و ۸۱۹ نفر ذکر کرد و افزود: با این وجود متاسفانه تاکنون هفت درصد جمعیت شهرستان هیچ واکسنی دریافت نکرده‌اند.

امینی همچنین با اشاره به آغاز واکسیناسیون کودکان بین پنج تا ۱۲ سال، ادامه داد: تاکنون ۳۴.۴ درصد برابر با پنج هزار و ۲۵۷ کودک ملکانی در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکان در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۹ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان فارابی ملکان بستری و تحت مداوا هستند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ نفر به صورت سرپایی به بیمارستان ملکان مراجعه کردند که ۶ نفر از آنان بستری شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.