قربانی: خبری از مالک جدید ماشین سازی نیست/ آماده واگذاری تیم ماشین سازی هستم

مالک‌ باشگاه ماشین‌سازی گفت: آماده واگذاری تیم ماشین سازی هستم، اما از طرف خانه سرباز صلح ایران تا این لحظه هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور، یونس قربانی مالک باشگاه ماشین‌سازی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که انتقال این باشگاه به مالک جدید این باشگاه صورت نگرفته است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به استحضار مسوولان محترم ورزشی استان و هواداران عزیز باشگاه ماشین‌سازی می‌رساند، عطف بیانیه صادره خانه سرباز صلح ایران‌( برخلاف قانون و عرف اداری در فضای مجازی منتشر شده است) با توجه به تفاهمنامه واگذاری باشگاه ماشین‌سازی به خانه سرباز‌ صلح ایران در مورخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ ،طبق شرایط قید شده، تاکنون نه از طرف خریدار و نه از طرف هیات فوتبال در خصوص تعیین تکلیف و تحویل مدارک باشگاه هیچگونه مکاتبه‌ایی و ‌تماسی‌ گرفته نشده و اقدامی انجام نشده است.

 خانه سرباز صلح ایران هفته گذشته چهارشنبه مورخ ۲۰ بهمن ماه با اینجانب در خصوص پیدا کردن اسپانسر صحبت نموده و سوال کردند که آیا امکان همکاری شرکتی که شما قرارداد داخلی بسته‌اید وجود دارد که بنده عرض کردم شما طبق قرارداد منعقده اول به باز کردن پنجره‌(که بصورت شفاهی به بنده گفته بودید در دو سه روز انجام‌می‌دهید) اقدام کنید و طبق قرارداد اسناد و مدارک باشگاه را تحویل بگیرید. سپس بنده همه گونه همکاری با شما انجام‌ می‌دهم. لذا الان هیچ اسپانسری قدم به جلو نمیگذارد.‌ لازم به ذکر است،بنده  چندی قبل با یک شرکتی در تهران یک قرارداد داخلی برای اسپانسری باشگاه بسته بودم که متاسفانه بدلیل شرایط منفی ایجاد شده در خصوص مالکیت اینجانب اجرایی نشد و نیمه کاره مانده است.(اسناد مکتوب آن موجود است)

‌در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانب یک یا دو روز بعد دوباره خودم با آقای  سرهنگ رحیمی جهت پیگیری موضوع با توجه به زمان کم و پیش رو بودن مسابقات برگشت، تماس گرفتم که ایشان تلفن بنده را جواب ندادند. از مسولان هیات ‌فوتبال هم بصورت تلفنی و پیامک موضوع را تعیین تکلیف کردم که تاکنون به بنده جوابی نداده‌اند. بنده هم از طریق برنامه موج مطلع شدم که آقای ششگلانی عنوان کردند باید دو سه روز هم صبر کنیم.

لذا از طرف اینجانب از همان لحظه عقد قرارداد آمادگی واگذاری طبق مفاد قرارداد وجود داشته و برخلاف دروغ پردازهای برخی‌ها، بنده در تبریز‌ بوده ‌و گه گاهی در دفتر باشگاه حاضر می‌شوم و منتظر اقدام مالکان و خریداران جدید با هماهنگی هیات فوتبال و مسئولان ورزشی استان جهت هر گونه همکاری برای واگذاری  هستم.

در پایان‌مجددا” تاکید می‌کنم از طرف خانه سرباز صلح ایران و آقای سرهنگ رحیمی تا این لحظه هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و نامه رسمی به اینجانب ارسال نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.