درخشش باشگاه فایت‌ کلاب کرال در مسابقات حرفه‌ای کیک بوکسینگ تركيه

باشگاه فایت کلاب کرال تبریز در مسابقات بینالمللی کیک بوکسینگ تركيه به نتایج درخشانی دست یافت.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: در این مسابقات که در استانبول تركيه برگزار شد و از شبکه فلش تی وی ترکیه به صورت زنده پخش ميشد، تیم اعزامی فایت کلاب‌ کرال تبریز تحت هدایت صمید كريمپور موفق شد نتایج خیلی خوبی را کسب کند.

در این مسابقات مهران علیپور از تیم آرمان تبریز در بخش آماتور موفق به شکست فاتیح ییلدیز حریف ترکیهای خود شد.

پیمان خوشکلام در یکی از جذابترین مسابقات با یک بازی زیبا و حساب شده از سد حریف سرشناس خود اسماعیل اینجی با نتیجه دو بر یک گذشت و برنده از رینگ خارج شد.

فرهاد جعفرزاده در یک بازی خوب طی سه راند با رای داوران و نتيجه دو بر یک مغلوب مجاهد سزر ترکیهای شد.

سعید چهاردولی قهرمان بزرگ و سرشناس ایران علیرغم ارائه مبارزهای خوب و نفس گیر در راند سوم با برخورد سر حریف تورک به پيشاني وی و آسیب دیدگی از ناحیه پیشانی با تصمیم پزشک مسابقات از ادامه مبارزه منع شد و این بازی به نفع آلپ آرسلان از تركيه به اتمام رسید.

امیر خوشکلام قهرمان واکو آسیا به دلیل کنارهگیری عجیب معراج گنجه ترکیه ای برنده اعلام شد.

گفتني است، حضور حمزه مرادیان قهرمان ساواته آسیا و جهان در سالن مسابقات در کنار تیم به عنوان منجر به نتایج مطلوب ورزشكاران ایرانی شد.

همچنین در طول این مسابقات توسط مسئولین برگزارکننده این مسابقات از حمزه مرادیان تکنیکیترین ساواته کار آسیا در سال 2022 تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است، هدایت و مدیریت تیم اعزامی باشگاه فایت کلاب كرال تبریز به این مسابقات بر عهده صمید کریمپور قهرمان سابق كيك بوکسینگ ایران و آسیا بود که اخیرا تیم تحت هدایت وی در مسابقات کشوری نیز با کسب 5 مدال طلا افتخارآفرینی کرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.