قربانی: چه عواملی و افرادی ماشین‌سازی را به این روز انداختند

مالک باشگاه ماشین‌سازی گفت: بنده تاکنون نتوانسته‌ام اهمیت حیاتی ثبت شرکتی ‌و باز کردن حساب بانکی باشگاه را به برخی از مدیران ورزشی استان ثابت کنم.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: یونس قربانی اظهار داشت: به استحضار هواداران با فرهنگ‌ تیم ماشین‌سازی و مسولان ‌ استانی می‌رسانم که اعضای هیات مدیره‌ باشگاه شامل آقایان دکتر کوشافر، دکتر دبیری، مهندس حمیدیه، مهندس رسول‌زاده و اینجانب در دو جلسه رسمی هیات ‌مدیره باشگاه با همفکری و هم‌اندیشی با حضور افتخاری آقایان دکتر منادی و خودم(بعنوان حامی معنوی و علاقمند ورزش و باشگاه ماشین سازی) تمامی اهداف و برنامه‌های باشگاه بویژه باز کردن پنجره، بستن تیمی قوی  و….مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار دادیم.

وی افزود: حمایت و ادامه همکاری اعضای ‌هیات مدیره‌، منوط به تعیین تکلیف ثبت شرکتی و انتقال مالکیت باشگاه بود که متاسفانه بدلایل نامعلومی علیرغم تمامی تلاش‌ها و برگزاری جلسه با مسوولان ثبت در هیات فوتبال میسر نشد.

قربانی گفت: ضمنا اعضای هیات مدیره کمک‌های مالی و معنوی لازم را هم انجام دادند که همین جا از تک تک عزیزان تشکر می‌کنم، ولی چه کنیم که برخی عوامل نگذاشتند انتقال مالکیت باشگاه و ثبت شرکت‌ها که لازمه ‌ادامه همکاری‌ها، جذب اسپانسر‌، کمک‌های مالی و شفافیت در عملکرد باشگاه بود، انجام شود.

مالک باشگاه ماشین‌سازی افزود: بنده تاکنون نتوانسته‌ام اهمیت حیاتی ثبت شرکتی ‌و باز کردن حساب بانکی باشگاه را به برخی از مدیران ورزشی استان ثابت کنم. اسپانسرها و حامیان مالی متعدد هم‌خواهان همکاری به شرط تعیین ‌تکلیف مالکیت رسمی باشگاه بوده‌اند، اما دریغ از درک این موضوع و همکاری لازم برخی از مدیران استانی در حل این موضوع بسیار ساده‌ ولی در عین حال اساسی و کلیدی که چندین بار قبلا انجام شده بود ولی برای ما انجام نشد!!!

قربانی بیان داشت: جا دارد از این شخصیت‌های برجسته‌ای که با عشق،علاقمندی‌ و تعصب به منطقه و توسعه ورزش و موفقیت باشگاه ماشین‌سازی در هیات مدیره باشگاه تشریف آوردند تشکر نمایم.از حاج آقا آل هاشم  امام جمعه محبوب تبریز، دکتر تاج‌الدینی و خانم دکتر پاشایی نمایندگان محترم مجلس که اینجانب را بحضور پذیرفته و برای حل مشکلات تلاش نمودند، صمیمانه سپاسگزارم. آگاه باشید برخی از مدیران نا‌آگاه‌، برخی مغرضان و بدخواهان فوتبال آذربایجان نگذاشتند حتی این افراد قوی و سالم به ورزش استان و ماشین‌سازی کمک کنند‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.