جزئیات بازگشایی مدارس آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای جزئیات بازگشایی مدارس استان آذربایجان شرقی در شرایط کرونایی را اعلام کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طبق تصمیم چهل‌وهشتمین جلسه‌ ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا جزئیات نحوه‌ فعالیت مدارس استان در هفته آتی به‌ شرح زیر است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزشها در همه‌ رنگ بندهای کرونایی با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده بود، آموزشها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند.

در وضعیت نارنجی، زرد و آبی، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵ درصد دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی به‌صورت حضوری پیگیری خواهد شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری با هماهنگی مسئولین زیربط منطقه به ستادهای شهرستانی محول می‌شود.

گفتنی است فعالیت کانون‌های فرهنگی، تربیتی و مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری با عنایت به مراجعه کم، کلاسهای کارگاهی (دروس عملی) رشته‌های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس، در تمامی وضعیت‌های کرونایی و تمامی مناطق استان به‌صورت حضوری خواهد بود.

همچنین مدیران مدارس فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس خود را بدون جابجایی در شیفت مربوطه باید پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.