نمایندگان شهرستان نباید در مقابل اخذ عوارض تعلل کنند

انتقاد رئیس شورای شهر سهند از وضعیت عوارضی آزادراه تبریز – سهند؛

عصرآزادی/ شهرام صادق زاده: رئیس شورای شهرسهند درباره آخرین وضیعت اتوبان تبریز – سهند از عدم همکاری نمایندگان مجلس برای مقابله با اخذ عوارضی در این مسیر پرده برداشت و گفت: روی صحبت بنده با نمایندگان محترم مردم شهرستان اسکو در مجلس است که چرا در برابر این تخلف و سکوت‌ کرده‌اند؟

علی اصغر علیزاده خطاب به نمایندگان مجلس افزود: شما که منتخب این مردم هستید چرا نمی‌خواهید مشکل را که قابل حل هست برطرف کنید؟ چرا با این موضوع برخورد دوگانه‌ می‌کنید؟ به ياد داشته باشید مردم‌ آگاه‌ هستند و این خدمت‌ شما را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: عوارض جاده مواصلاتی سهند – تبریز باید برداشته شود، کجای ایران برای جاده ۲۰ کیلومتری عوارض اخذ می‌شود؟ از نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر تقاضا دارم، از نماینده شهرستانی که در ۸۰ کیلومتری تبریز قرار گرفته ولی با هزینه کرد و اعتبار ملي توانسته‌ است بزرگراه خواجه – ورزقان را به طول ۶۰ کیلومتر نه در عرض ۱۷ سال، بلکه در عرض ۷ سال به اتمام برساند که در آن بزرگراه خبری از اخذ عوارضی نیست، چرا نمایندگان ما دیگر به موبایل هایشان جواب نمی‌دهند، آیا در مجلس یا بازدید های خود واقعاً چیزی مهمتر از مشکل ۱۸۰ هزار نفر را می‌خواهند حل بکنند؟

رئیس شورای شهر سهند خاطرنشان کرد: نمایندگان محترم به یاد داشته باشند که خدمت بزرگ این عزیزان را فراموش نخواهيم کرد و به وقتش جواب این ناملایمات را در پای صندوق های رای خواهیم داد لذا منتظر جواب این آقایان هستيم و هفته‌ آینده همه چيز را بطور شفاف به اطلاع مردم خواهيم رساند!

علیزاده در پایان اظهارات خود خطاب به اهالی شهر جدید سهند اضافه کرد: شهروندان بدانند که برخی نمایندگان وعده دادند که از وزير و معاونش وقت ملاقات گرفته تا از نزدیک راه حل اخذ عوارضی را خدمتشان ارائه‌ بدهم ولی متاسفانه تاکنون شاهد خلف وعده‌هایشان هستیم و برایم سوال است که چگونه می‌شود در استان‌ های همجوار بحث عوارضی حذف شود ولی در شهرستان اسکو و شهر سهند نمایندگان این مردم برای حل مشکلاتشان خلف وعده کنند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.