نماینده ولی فقيه در دیدار اعضای مجمع قاریان تبریز: فعالیت های قرآنی رشد و توسعه چشمگیری یافته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: توجه به فعالیت های قرآنی و احیای فرهنگ اُنس با قرآن، در حال حاضر که جوامع با رکود فرهنگی و تنزل مکارم اخلاقی مواجه شده اند، یک امر ضروری است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای مجمع قاریان تبریز ضمن ابراز رضایت و خرسندی از گزارش عملکرد مجمع با تأکید بر لزوم ارتباط رسانه با مردم در خصوص برنامه تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» افزود: من برنامه «قرآن نغمه‌سی»  را در ماه مبارک رمضان دیده ام و احساس می کنم که این برنامه در ارتباط با مخاطبین موفق بوده است.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران و مدیران سازمان صدا و سیمای مرکز تبریز، اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم در ماه مبارک رمضان، این ویژه برنامه با شکل و شمایل جدید و آیتم های متنوع، دوباره ادامه داشته باشد تا باز هم به لطف چنین برنامه هایی با قرآن مأنوس شویم.

در ابتدای این دیدار، حسین قربانی مدیر عامل مجمع قاریان تبریز، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد و فعالیت های سالهای اخیر مجمع قاریان تبریز، در خصوص روند برگزاری مسابقه پخش زنده تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» گفت: این مسابقه با همفکری و همکاری جمعی از اساتید، پیشکسوتان و با تشکیل تیم های تخصصی توسط مجمع قاریان تبریز، طراحی و در شبکه استانی سهند به صورت زنده اجرا شده که طبق نظرسنجی ها، خوشبختانه در دو سال اخیر، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

این استاد قرآن ضمن تشکر از اساتید حاضر در جلسه، خاطر نشان کرد: مسابقه تلویزیونی «قرآن نغمه‌سی» علیرغم اجرا در مدت زمان کوتاه، بخشهای مختلفی از مفاهیم، قرائت و حفظ را شامل گردیده و در حال ارتقای کیفیت و نوآوری های خلاقانه است.

وی افزود : در دو سال اخیر در هر برنامه 54 نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم از طریق آزمون ورودی برای حضور در تلویزیون انتخاب شدند که 34 نفر از منتخبین در سال دوم از چهره های جدید بوده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.