برگزاری کلاس استاژ و ارتقاء داوری کاراته کنترلی در آذربایجان‌شرقی

رئیس هیات کاراته استان آذربایجان‌شرقی گفت: استاژ و ارتقای داوری کاراته کنترلی استان با تدریس ‌موسی جعفری دبیر کمیته داوران و ‌مونا نبیلی نائب رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته کشور در دوبخش کاتا و کومیته (آقایان،بانوان) تبریز برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: محمد افسری رئیس هیات کاراته استان آذربایجان‌شرقی گفت: این استاژ و ارتقای داوری کاراته کنترلی استان با تدریس‌ موسی جعفری دبیر کمیته داوران و‌ مونا نبیلی نائب رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته کشور در دوبخش کاتا و کومیته (آقایان،بانوان) به مدت دو روز در کلانشهر تبریز برگزار شد.

وی ادامه داد: این کلاس‌ به صورت تئوری در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان و بصورت عملی در سالن هیات کاراته کلانشهرتبریز برگزار شد.

رئیس هیات کاراته آذربایجان‌شرقی گفت: در این کلاس دو روزه ضمن تدریس قوانین و تبیین اصلاحات جدید داوری کاراته، ارتقای داوری ( JAکاتا ) و RA کومیته و امتحان تئوری و عملی از شرکت کنندگان گرفته شد.

افسری بیان کرد: کیفیت تدریس و برگزاری این کلاس به همت و تلاش‌های هیات کاراته استان و مساعدت فدراسیون و کمیته داوران فدراسیون در سطح بسیار بالایی برگزار شد و از مدت‌ها پیش آمادگی برگزاری کلاس ارتقای داوری را داشتیم اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاده بود.

وی افزود: این استاژ و ارتقای داوری به جهت پیشرفت عملی و فنی داوران استان برای حضور هر چه بهتر شرکت کنندگان در مسابقات کاراته وان ایران تشکیل و ۶ نفر نماینده شایسته استان در کرسی قضاوت مسابقات که ۱۶ الی ۲۴ اسفند ماه به ‌مدت ۹ روز به ‌میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.