برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛ افتتاح مرکز خیریه نسل روشن با محوریت اشتغال و کارآفرینی نوجوانان و جوانان در تبریز 

برای اولین بار در سطح کشور مرکز خیریه و نیکوکاری با محوریت اشتغال و کارآفرینی نوجوانان و جوانان دهه ٧۰ و ٨۰، در جنوب غرب تبریز افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرعامل و مؤسس این مرکز نیکوکاری در مورد نحوه فعالیت این مرکز گفت: اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای جوانان و نوجوانان، بهترین راه حل برای خودکفایی و عدم نیازمندی این قشر از جامعه است چرا که با ایجاد یک شغل و درآمد پایدار، آنها را از لحاظ مالی و درآمد تحت پوشش قرار می دهیم.

رضا زباندار افزود: ظرفیت های خوبی در منطقه برای ایجاد مراکز تولیدی کوچک و زود بازده، مشاغل کوچک کشاورزی، خانگی و غیره وجود دارد که اگر خیرین کمک کنند تا بستر و شرایط اولیه شروع به فعالیت این طرحها را فراهم کنیم، مسلماً خود افراد هم با پشتکار و اراده، استارت کار را خواهند زد.

فرمانده پایگاه مقاومت امیرالمومنین آخماقیه با اشاره به توزیع بسته های معیشتی و عیدانه که در حاشیه آیین افتتاح مرکز نیکوکاری نسل روشن برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، با حمایت سپاه ناحیه امامت، حوزه علی اصغر (ع) پایگاه مقاومت امیرالمومنین آخماقیه، کانون خدمت رضوی امیرالمومنین و هولدینگ آرمان، ۱۰۰ بسته معیشتی و ٣۵۰ بسته عیدانه، شامل کیف و کفش، تهیه و توزیع شد.

زباندار افزود: در این منطقه و پایگاه که جزو فعال ترین مناطق در زمینه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به شمار می رود، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز، حدود 8 هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و عیدانه، تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه همچنان به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه ادامه خواهند داد گفت: برنامه ریزی مرحله بعدی رزمایش کمک مؤمنانه در منطقه جنوب غرب تبریز، برای ماه مبارک رمضان هست که برای حمایت از خانواده های نیازمند در آستانه ماه رمضان، بسته های معیشتی، تهیه و توزیع خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.