مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی خبر داد؛ حضور بازار اینترنتی صنایع‌ دستی سارای در نمایشگاه ارزروم تورکیه

عصر آزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی از حضور بازار اینترنتی صنایع‌ دستی سارای در نمایشگاه ارزروم تورکیه خبر داد.
احمد حمزه زاده گفت: بازار آنلاین صنایع‌ دستی سارای با هدف ایجاد پلتفرمی برای فروش دست سازه‌های اصیل و باکیفیت هنرمندان و صنعتگران ایرانی راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در راستای توسعه بازار آنلاین سارای و ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی برای افزایش سهم از بازار از طریق کانال‌های مارکتینگ و فروش در سطح بین‌الملل یکی از ویژگی‌های بارز این بازار اینترنتی است.
حمزه زاده با اشاره به حضور بازار اینترنتی سارای در نمایشگاه صنایع‌دستی ارزروم تورکیه اضافه کرد: احیای فرهنگ، سنت و صنایع‌ دستی قدیمی و تلفیق آن با دنیای مدرن امروز از طریق ارائه صنایع‌ دستی دارای گواهی اصالت گام موثری است که سارای برای شناساندن هر چه بیش‌تر صنایع‌ دستی برمی‌دارد، در همین راستا این بازار طی هفته جاری در نمایشگاه صنایع‌دستی ارزروم تورکیه به تحقق این هدف مهم خود می‌پردازد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی اظهار کرد: چشم‌انداز بازار آنلاین صنایع‌ دستی سارای ایجاد یک بیزینس صنایع‌ دستی با ارتباطات گسترده‌ای در سطح B2B و B2C است لذا ایده این بیزینس براساس برقراری ارتباط با تجار صنایع‌دستی و عرضه صنایع‌ دستی در کشورهای همسایه ایران به ویژه تورکیه که فرهنگ آن بسیار نزدیک به فرهنگ کشور ماست، پایه‌گذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.