نائب رئیس مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا : روابط عمومی ها از مصادیق مجاهدین جهاد تبیین هستند

به گزارش عصرآزادی آنلاین، نائب رئیس مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا با اشاره به جهاد تبیین مورد مطالبه مقام معظم رهبری گفت: وقتی ایشان از کلمه جهاد استفاده می فرماید یعنی خطر تحریف جدی است و مسئله روشنگری وبصیرت افزایی به فراموشی سپرده شده است.

بیوک رئیسی با بیان اینکه رهبر انقلاب مسئله تبیین را مسئله فراجناحی می دانند اظهار داشت: بر همگان واجب است که کامیابی ها و دستاوردهای عظیم نظام را بدون نگاههای سیاسی و طرفداری از یک جریان فکری خاص در کشور به اطلاع احاد جامعه برسانند.

عضو کارگروه سیاسی مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا گفت: گاها ملاحظه می‌شود که گروهی از جریانات سیاسی به خاطر منافع حزبی و جناحی ، دستاوردهای نظام و دولت را کم رنگ تر جلوه می دهند و به جای بیان دستاوردها ، ناکامی ها و کمبودها را پررنگ می کنند، اگر چه معتقدیم بیان واقعیت ها و انتقادهای منصفانه لازم است وحتی باعث ارتقاء هم میشود اما این بدان معنا نیست که همیشه از باب انتقاد وارد شده و به ایجاد یاس و ناامیدی اقدام کنیم.

رئیسی گفت: روابط عمومی های دستگاه های دولتی به جهت آشنایی و آگاهی از دستاوردهای دستگاه‌های مربوطه، می‌توانند از مصادیق مجاهدین جهاد تبیین دستگاه‌ های اجرائی خود باشند.

وی با بیان اینکه در طول سال های گذشته مقام معظم رهبری تاکید به روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه داشتند افزود: این بار معظم له در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در دهه مبارک فجر، مستقیماً از کلمه جهاد تبیین استفاده نمودند که منظور ایشان حرکت بدون تاخیر در حوزه تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب است.

عضو کارگروه سیاسی مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا با بیان اینکه نسل جدید از عقب ماندگی های قبل از انقلاب اطلاع خاصی ندارند و شاید دستاوردهای امروز برای آنها امری عادی باشد گفت: تکلیف مجاهدین جهاد تبیین سنگین‌تر است چرا که باید بتوانند نسل جدید را از پیشرفت‌های کشور آگاه سازند.

رئیسی با بیان نمونه بارز پیشرفت انقلاب در بخش کشاورزی گفت: مقایسه تولیدات محصولات کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب می تواند مثال عینی از پیشرفتهای بخش کشاورزی باشد.

وی میزان تولید محصولات کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب را به ترتیب ۲۰ میلیون تن و ۱۲۰ میلیون تن بیان کرد و افزود: افزایش کمی از ۲۰ میلیون تن به ۱۲۰ میلیون تن یعنی کار جهادی و علمی که توسط کارشناسان بخش کشاورزی صورت پذیرفته است.

رئیسی، مدیریت با برنامه علمی و جهادی در کشور را از علل پیشرفت در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت: پیوستن ایران به کشورهای دارای دانش هسته‌ای، فضایی، دفاعی ،بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادی و غیره از جمله دستاوردهای عظیم کشور در 4 دهه اخیر است.

وی امر تبیین را از وظایف مسئولین و اقشار مختلف از جمله نخبگان، دانشگاهیان، بسیجیان و دلسوزان دانست و گفت: جهاد تبیین، امکان پاسخ به ابهام آفرینی ها و اشکالات را مهیا نموده و می تواند کار صحیح را انتشار نماید.

رئیسی در ادامه افزود: خواسته رهبر انقلاب درباره حرکت در حوزه رسانه، حرکتی عادی و معمولی نیست، بلکه تحول و تغییری جهادی و بنیادی، از حیث کمیت و کیفیت دارد.

وی جنگ روانی دشمن را از علل طرح موضوع جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: این دشمنان که امروز در قالب جریان ضد انقلاب و رسانه های تابعه آن ظهور دارند از عملیات روانی هدفی مهم تر و بنیادی تر را دنبال می‌کنند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

رئیسی، سیاه نمایی ها، نفرت پراکنی ها، یاس آفرینی ها، تشویش ها و اعتماد زدایی ها را از اهداف دشمنان بیان کرد و گفت: مجاهدت روابط عمومی ها، اصحاب قلم و رسانه و فعالین حوزه سایبری در جنگ نرم دشمنان، یک جهاد واقعی و تمام عیار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.