کلاشی: در دو جبهه درگیر بودیم/کار ما با این تیم تازه شروع شده است

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: صعود به دور نهایی غایت نهایی ما نبود و کار ما تازه با این تیم شروع شده است.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: حبیب کلاشی قائم مقام باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت: خدا را شکر زحمات چند ماه کادر فنی، بازیکنان و حمایت خانواده دبیری و اولیا محترم به سرانجام رسیده و تیم دبیری از مرحله مقدماتی صعود کرد.

وی گفت: طعم شیرین این موفقیت زمانی بیشتر حس می‌شود که ما دو هفته پیش از اتمام مسابقات صعودمان مسجل شده و در دور بازی پایانی به دنبال محک نفرات دیگر تیم بودیم.

کلاشی گفت: از روز اول گفتم در این تیم نظم و انضباط حرف اول را می زند و با هیچ کس در این مورد شوخی نداریم و حتی اگر صعود هم نمی کردیم از آرمان‌های باشگاه عقب نشینی نکرده و دیدید در چه موضعیت حساسی در کادر مربیان تیم تغییراتی ایجاد کردیم.

وی تصریح کرد: در طول مسابقات ما درگیر دو جبهه بودیم که یکی حریفانم بودند و دیگر افرادی که دوست نداشتند تیم به موفقیت برسد و خوشحالم با اتحاد و همدلی تمامی اعضای مجموعه به این موفقیت دست یافته و به مرحله نهایی راه یافتیم.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز خاطر نشان ساخت: کار ما تازه با این تیم آغاز شده و به دنبال کسب نتیجه خوب و ماندگار در لیگ برتر هستیم و در کنار آن تلاش خواهیم کرد از همین تیم چند بازیکن به تیم ملی برسانیم و قطعا پیش از شروع دور دوم تغییراتی در نفرات تیم خواهیم داشته و با قدرت تمام در ادامه مسابقات حضور می یابیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.