مسعود محمدی؛ لزوم مدیریت ترافیک سطح شهر در روزهای پایانی سال

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای سفر و اینکه هیچگونه محدودیتی در سال جاری جهت تردد وسایل نقلیه اعمال نشده است لزوم مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان ضرورت دارد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مسعود محمدی با بیان این خبر اظهار کرد: در این راستا تمهیداتی همچون تمدید ساعت کاری ناوگان حمل و نقل عمومی، عدم صدور مجوز حفاری و پروژه های عمرانی که موجب مسدود شدن معابر میگردد و هماهنگی مستمر مدیریت شهری با پلیس راهور به جهت مدیریت توقف خودروها و رفع برخی نواقص جزئی تجهیزات راهنمایی تا حدودی موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر کرج تصریح کرد: همچنین با توجه به بارندگی های پیش رو آمادگی لازم جهت رفع آبگرفتگی های احتمالی از موضوعاتی است که باید مد نظر مدیریت شهری قرار بگیرد تا ترافیک روزهای پایانی با موضوع آبگرفتگی تشدید نشود.

محمدی بیان کرد: در کنار اقداماتی که می بایست مدیریت شهری انجام دهد شهروندان محترم نیز در این موضوع میتوانند کمک نمایند و از سفرهای غیرضرور در ساعت پیک ترافیک پرهیز و سفرهای خود را در طول شبانه روز توزیع نمایند تا شاهد وضعیت بهبود ترافیک در روزهای پایانی سال باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.