کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در سازمان هایی مردم نهاد 

نشست خبری هفته جوان با حضور امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برگزار شد. 

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: نشست خبری هفته جوان با حضور امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی برگزار شد و عناوین و برنامه های روزهای هفته جوان را اعلام کرد. 

تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل گفت: ما توانستیم رتبه اول کشور را در سازمان های مردم نهاد کسب کنیم و تلاش داریم جوانان را در مشارکت های اجتماعی درگیر کنیم و از فکر و ایده های آنان استفاده کنیم و از شرکت های دانش بنیان حمایت های بلا عوض می شود. 

تقی زاده در خصوص ازدواج جوانان گفت: امسال، ۴۲۰ کارگاه آموزشی ازدواج برای جوانان در شرف ازدواج برگزار شده است و وام ازدواج را به جد از بانک ها پیگیر می شویم و امسال ۹۰ درصد کسانی که در وام ازدواج ثبت نام کرده اند تسهیلات خود را دریافت کرده اند. 

وی ادامه داد: اگر در جامعه جوانان نباشد در آن کشور تکاپو نخواهد بود و تعدادی از جوانان نخبه می باشند و باید از آنان حمایت داشته باشیم و آن ها را در جامعه الگو قرار بدهیم و در همین راستا جشنواره جوان برتر استان در رشته های مختلف توسط دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان معرفی و توسط استاندار محترم به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان از آنها تجلیل خواهد شد. 

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: روز شنبه جوانان در خانه سالمندان حضور پیدا می کنند و از تجربه های آنان استفاده خواهند کرد و همچنین از خانواده خلبان های فداکاری که اخیرا شهید شدند تجلیل خواهد شد. 

تقی زاده به ششمین جشنواره سربازان جوان اشاره کرد و گفت: ششمین جشنواره سربازان جوان برگزار خواهد شد و از ۱۵ جوان برتر یگان ها تجلیل خواهد شد. 

امیر تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی شعارهای هفته جوان را اعلام کرد: 

روز شنبه؛ جوان ایرانی، ایران آینده و راهبرد گام دوم انقلاب 

روز یکشنبه؛ جوان ایرانی، جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب 

روز دوشنبه؛ جوان ایرانی، امید به آینده و نسل می می توانیم 

روز سه شنبه؛ جوان ایرانی حکمرانی نوین و مشارکت اجتماعی 

روز چهارشنبه؛ جوان ایرانی ، خانواده پایدار و زندگی سالم 

روز پنجشنبه، جوان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی 

روز جمعه؛ جوان ایرانی، هویت مهدویت 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.