معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبر داد: نهمين آزمون مشترك فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نهمين آزمون استخدامی مشترك فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور خبر داد.
عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، حیدر فتح‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مجوزهاي صادره از سوي سازمان اداري و استخدامي كشور و به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز در دستگاه‌هاي اجرايي كشور، نهمين امتحان مشترك فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور برگزار خواهد شد.
وی افزود: كارت شركت در امتحان مذكور براي رشته‌هاي شغلي مربوط به وزارت آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه مورخ 13 اردیبهشت سال 1401 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
فتح‌زاده ابراز داشت: آزمون استخدامي براي رشته‌هاي شغلي مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ 15 و 16 اردیبهشت سال 1401 در تهران و با توجه به آمار شركت كنندگان، حسب مورد در مراكز استان‌ها برگزار خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ادامه داد: كارت شركت در امتحان مذكور براي رشته‌هاي شغلي ساير دستگاه‌هاي اجرايي به غير از وزارت آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه مورخ 28 تیرماه 1401 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی توضیح داد: آزمون استخدامي براي رشته‌‎هاي شغلي ساير دستگاه‌هاي اجرايي به غير از وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه 31 تیرماه 1401در تهران و با توجه به آمار شركت كنندگان، حسب مورد در مراكز استان‌ها برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.