مدير نمونه و پيشگام در رونق توليد آذربایجان شرقی معرفی شد؛ نشان سرباز صلح آذربايجان بر سينه اکبر فتحی

به پاس تجليل از تلاش ها و فعاليت ‌هاي شبانه روزي رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي در جهت تامين و برقراري امنيت غذايي استان آذربايجان شرقي که منجر به امنيت پايدار گرديده شده است، نشان سرباز صلح آذربايجان به اکبر فتحي اهدا شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دبير و عوامل اجرايي نخستين همايش تجليل از پيشگامان رونق توليد و اهداي نشان سرباز صلح آذربايجان با حضور در سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي اين نشان را به فتحي اهدا و از تلاشهاي وی تجليل به عمل آوردند.

شايان ذکر است اين نشان به افرادي که در طول سال با اقدامات و فعاليتهاي خود موجبات ايجاد امنيت و آرامش و صلح در سطح جامعه را فراهم ساخته اند از سوي تشکل مردم نهاد سرباز صلح داده مي شود که براساس بررسي فعاليتهاي یک سال اخیر سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي با تدابير رئيس سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي شايسته دريافت اين نشان شناخته شده و فتحی به عنوان مدير نمونه و پيشگام در رونق توليد انتخاب و تجلیل شد.

گفتني است وحيد کاظم زاده – مدير روابط عمومي سازمان جهادکشاورزی آذربايجان شرقي – نيز در همايش پيشگامان رونق توليد تنديس و لوح مدير برتر روابط عمومي پيشگام در رونق توليد را از آن خود ساخته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.