بسته شدن راه ارتباطی ۳۰ روستای هشترود

‌به گزارش عصرآزادی آنلاین، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: بارش برف راه ۳۰ روستای هشترود را مسدود کرد.

علی ابوالحسنی اظهار کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی پس از بارش برف و کولاک ۲ روز اخیر ادامه دارد اما شدت کولاک و حجم برف در برخی از مسیرهای کوهستانی شهرستان از جمله محورهای آتش‌بیگ، سهندآباد، درین‌سو و دیزج علیقلی‌بیگ در حدی است که بازگشایی با دشواری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایه تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های اصلی شهرستان باز است، اضافه کرد: اکنون پنج گروه راهداری با ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی راه‌های بسته شهرستان هستند و در صورتی که شرایط جوی همراهی کند، تعداد قابل توجهی از راه‌های روستایی بازگشایی می‌شود

به گفته وی تردد در محور هشترود – قره‌چمن تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است ‌و رانندگان عبوری از این مسیر باید ضمن همراه داشتن تجهیزات، احتیاط لازم را در پیش بگیرند.

وی به مردم و مسافران هم توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات لازم را کسب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.