پاکبانان تبریزی در آستانه سال نو یاریگر همکار خود شدند؛ جمع آوری ۳۰ میلیون تومان برای نجات یک پاکبان

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: جواد پاکبان منطقه ۷ تبریز است که سالها به خاطر تمیزی شهر، سینه سپر کرد و جلوی آلودگی هوا، سرمای زمستان، گرمای تابستان و اتفاقات متعدد مقاومت کرد تا تبریز با کمک سایر پاکبانان تمیز بماند.

اما اکنون او سینه اش پر از درد مقاومت های سالهای گذشته شده و سرطان معده امانش را بریده است به طوری چند ماه است که نمی تواند حقّ پدری را برای پسر ۶ ساله و دختر ۱۳ ساله اش اَدا نماید.

دوستان پاکبانش در آستانه سال جدید، با برپایی جشن گلریزان به یاری جواد شتافتند تا همچنان شعار یاشاسین انسانیت، یاشاسین خدمات شهری و یاشاسین پاکبانان شریف شهرداری تبریز طنین انداز باشد.

در جشن گلریزان که جهت کمک درمان به آقا جواد برگزار گردید مبلغ ۳۰ میلیون تومان جمع آوری شد تا مرحمی بر آلام این پاکبان پرتلاش باشد که چند ماه است که خانه نشین شده است.

این جشن با تلاش مجمع نمایندگان کارگری تنظیف و مجموعه خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز برگزار گردید و جمع آوری مبالغ نقدی ظرف دو روز از طرف نمایندگان کارگری تنظیف صورت گرفت.

جالب اینکه بیشترین مشارکت در این جشن را پاکبانان زحمتکش مناطق ۷ و ۳ و ۴ داشتند و چند نفر از پیمانکاران بخش تنظیف هم کمک مالی انجام دادند و کارمندان بخش خدمات هم در آن شرکت نمودند.

شایان ذکر است “جواد” در یکی از روستاهای اطراف تبریز سکونت دارد و مبلغ جمع آوری شده برای امرار معاش و کمک هزینه وی می تواند تنها چند ماه دوام بیاورد و متاسفانه پس از این مدت زمان، باز هم با مشکل مواجه خواهد شد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.