جان جانان منتشر شد

عصر آزادی آنلاین/ علیرضا نیاکان:
علی ناطق استاد موسیقی از انتشار آلبوم “جان جانان” خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی عصر آزادی آنلاین، وی در معرفی خود و آثارش گفت: بنده محمد علی ناطق احمدی ملقب به علی ناطق هستم متولد شیراز بیش از سی و پنج سال است که به موسیقی تدریس اجرا و آواز مشغول می باشم یک فرزند دارم بنام جانان همسرم را متاسفانه از دست داده ام و دیگر ازدواج نکرده ام تا بتوانم دخترم را به نحوه شایسته ای بزرگ کنم.
وی افزود: هدف از ساخت این آهنگ همین طور که از نامش مشخص می باشد برای دخترم بوده است.
ناطق احمدی گفت: حدود چهار ماه زمان براي ساخته شدنش وقت صرف شد اول من مضمون کار رابه آقای محمدعلی شیعاوی ارائه نمودم سپس ایشان ترانه را سرود پس از آن بنده مشغول ساخت آهنگ برای سروده ایشان شدم.
سپس ماکت اول کار به آقای آرمان منور صادق تنظیم کننده کار ارائه‌ گردید و با مشورت هایی که با ایشان داشتم ماکت نهایی بدست آمد و انتخاب ساز هارا انجام دادیم.
در آخر به این نتیجه رسیدیم که آقای محمدرضا جوکار به‌عنوان نوازنده ویولن و آقای علی میجوجی که ایشان بسیار در سازهای بادی چیره دست می باشند به عنوان نوازنده ساکسیفون حضور داشته باشند.
وی افزود: هر دوی این عزیزان در کارهای قبلی ام با بنده همکاری داشته اند لازم به ذکر است که مسترینگ این کار بر عهده آقای آرش منور صادقی بوده و صدای همراهی کننده متعلق به خانم یاشکین کیانی می باشد.
ناطق در پایان گفت: شاگردان زیادی را در زمینه موسیقی و آواز پاپ و کلا اجرای استیج تربیت نموده ام که بسیاری از هنرجویانم بصورت خصوصی پایان دوره تکمیلی شان را با من می‌گذرانند. بنده به دلیل بیماری همسرم که چهار سال طول کشید تمام فعالیت های هنری خودم را تعطیل نموده و به مراقبت از ایشان مشغول بودم و از این بابت بسیار خوشحالم که از این امتحان سربلند بیرون آمدم و تاکنون به همین علت آلبومی منتشر نکرده ام و تازه دارم لینک دانلودش رابرای پخش در اینترنت می گیرم که حدودا یک ماه زمان می برد که علاقمندان بتوانند تک آهنگ های من را به نام علی ناطق از اینترنت دانلود کنند.
از کارهای دیگر ناطق می‌توان به کبوتر زندگیم/ تولد پرنده ها/ چتر/ اوج و … اشاره نمود که به‌زودی در دسترس عموم دوستان و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.