افزایش نسبی دمای هوای آذربایجان شرقی

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: دمای هوای آذربایجان‌شرقی طی هفته‌ی جاری افزایش می‌یابد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمد امیدفر اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوّی نسبتاً ناپایدار در ساعات بعدازظهر طی دو روز اول هفته در استان است.

وی توضیح داد: طی این دو روز گذر امواج ناپایدار در برخی نواحی به‌ویژه منطقه‌ی ارسباران موجب بارش پراکنده باران و برف و وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید می‌شود.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه تا اواخر هفته‌ی جاری جوی نسبتا پایدار همراه با روند نسبی افزایش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

امیدفر یادآور شد: باتوجه به شرایط فصلی بهار، بارش‌های پراکنده و رگباری باران و رعد و برق در ساعات بعدازظهر دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۱۰ و صفر درجه بود و همچنین دمای فعلی آن نیز چهار درجه‌ است.

وی در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان بیان کرد: ورزقان با دمای پنج درجه زیر صفر، سردترین شهر استان و جلفا با دمای پنج درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده‌اند و بیشترین بارش از ایستگاه تبریز با ۳.۴ میلی‌متر اعلام شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.