افزایش ۱۳ درصدی تردد خودرویی در راه‌های آذربایجان‌شرقی

ترددهای نوروزی در آذربایجایجان‌شرقی ۱۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به ثبت تردد هشت میلیون و ۲۳۷ هزار و ۶۷۲ دستگاه خودرو در جاده های استان در تعطیلات نوروزی امسال اعلام کرد که این رقم نسبت به سال قبل ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

اورجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این رقم در مقایسه با تردد هفت میلیون ۲۷۱ هزار و ۵۴۸ دستگاه خودرو در مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است.

علیزاده حجم تردد خودرو در جاده های آذربایجان شرقی در روز چهارم فروردین جاری را ۹۶۲ هزار و ۶۲۱ مورد اعلام و اضافه کرد: این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷۳۴ هزار و ۸۵۵ بود، رشد ۳۱ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: از ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین شاهد ورود ۵۳۱ هزار و ۳۴۳ خودرو به آذربایجان شرقی و خروج ۴۹۱ هزار و ۵۶۵ خودرو از این استان بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذبایجان شرقی بیان کرد: تنها در ر.ز چهارم فروردین ورود ۶۸ هزار و ۵۷۸ خودرو به استان و خروج ۶۲ هزار و ۹۲۳ خودرو از آن به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: بیشترین ورودی خودرو به حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی در چهارم فروردین از محور میاندوآب- ملکان با ۱۶ هزار و ۱۶۷ مورد صورت گرفت.

علیزاده همچنین آزاد راه زنجان- تبریز با ۱۶ هزار و ۳۳ مورد، سلماس- تسوج با ۶ هزار و ۲۷۰ مورد، جزیره اسلامی- تبریز با ۵ هزار و ۹۵۴ مورد و نیر- سراب با ۵ هزار و ۸۸۳ مورد را در رده‌های بعدی ورودی های استان از نظر تردد خودرو در چهارم فروردین عنوان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.