تیم کشتی آذربایجان‌شرقی چطور شکل گرفت

در سال 1400 برای نخستین بار تیمی از آذربایجان‌شرقی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافت.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور، وحید حکمتی مالک و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم حکمتی تبریز گفت: من در خانواده ورزشی بز‌رگ شدم ‌و پدرم و برادرم از قهرمانان کشتی کشور هستند و ورزش کشتی استان هم بسیار مظلوم واقع شده و اسپانسر تیم کشتی استان شدیم. هر چند در بعد نتایج خوب‌ نتیجه نگرفتیم اما در بعد فرهنگی و انگیزشی در استان تحولاتی ایجاد شد که می‌توان حضور محسن مصطفوی از شهرمان در تیم ملی کشتی اشاره کرده که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

وی افزود: چون بهنام خسروشاهی قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا هم در مجموعه ما است، در نظر داریم آکادمی دوچرخه‌سواری حکمتی را نیز راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم حکمتی تصریح کرد: این باشگاه در سال 1386 تاسیس شد و تیم فوتبال این باشگاه در سوپر لیگ استان کارش را استارت زده و دو سال بعد با قهرمانی در استان به لیگ دسته 3 کشور صعود کرده و در جام حذفی هم بعد از صعود از مرحله اول، در دور دوم با تیم پیام خراسان بازی کردیم که از تیم‌های مدعی آن وقت بود و اگر این تیم را شکست می‌دادیم با تیم لیگ برتری شاهین بوشهر بازی می‌کردیم که برابر پیام خراسان مغلوب شدیم.

وی افزود: در حال حاضر خلیل احمدزاده و بابک ذوالرحمی از بازیکنان سابق تیم تراکتور به عنوان مربی در باشگاه آلومینیوم حکمتی حضور داشته و با حضور این مربیان مجرب، آکادمی باشگاه حکمتی یکی از بهترین آکادمی‌های تبریز بوده و در مسابقات لیگ استان در 3 رده نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم دادیم و امیدوارم رفته رفته تعداد تیم‌های خود را افزایش و ان‌شاءالله در رده بزرگسالان هم تیمی قدرتمندتر از گذشته خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.