تعداد فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی تک رقمی شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به فوت ۶ نفر در اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: روزانه بین یک تا ۶ مورد فوت ناشی از کرونا در استان گزارش می‌شود.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، بهمن نقی پور روز جمعه در گفت و گویی با ابراز نگرانی از افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شده اند و در مجموع ۲۶۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

وی افزود: رنگ کرونایی ۲ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی است و ۱۹ شهرستان دیگر از جمله تبریز در وضعیت زرد قرار دارند.

نقی پور ادامه داد: در روزهای اخیر، چند مورد گزارش افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان دریافت شده و نگران عدم استفاده مردم از ماسک در دید و بازدیدهای ایام عید هستیم. اگر مردم اکنون وضعیت را کنترل نکنند و همچنان از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دوری کنند در روزهای آینده شاهد افزایش بستری‌ها خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برگزاری کلاس‌های حضوری، گفت: اغلب کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شد و از ۱۴ فروردین ماه نیز این روال ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برای حضور دانشجویان، سمپاشی و قندزدایی شده و برنامه ریزی کردیم تا با سلامت و قدرت بیشتر دانشگاه‌ها را بازگشایی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.