آموزش حضوری مدارس آذربایجان‌شرقی از فردا

 دانش‌آموزان مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی از فردا، ۱۴ فروردین سرکلاس‌های درس حاضر می‌شوند و تدریس از طریق فضای مجازی نیز متوقف خواهد شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، ۲ سال دوری از مدرسه به دلیل شیوع ویروس کرونا به سر آمد و بر اساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از فردا، یکشنبه هم دانش‌آموزان و هم معلمان با شور و شوق و البته رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به تحصیل حضوری می‌پردازند.

دانش‌آموزان در کلاس درس از ماسک استفاده خواهند کرد و مدیران مدارس هم فرآیند تهویه هوا را مورد توجه قرار می‌دهند تا آموزش حضوری با تمام مزیت‌هایی که دارد، ادامه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز چند روز قبل با اشاره به آمادگی مدارس استان برای بازگشایی و حضور دانش‌آموزان، خبر از سرگیری آموزش حضوری را پس از ۲۵ ماه و بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد.

جعفر پاشایی بر ضدعفونی و گندزدایی اماکن آموزشی و حضور دانش‌آموزان مطابق با برنامه درسی تاکید و بیان کرده بود که برنامه‌ریزی لازم برای سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان باید با حساسیت ویژه مورد توجه باشد.

رویکرد آموزش و پرورش از ابتدا به سمت آموزش‌های حضوری متمایل بود و بر اساس نظرسنجی سازمان جهانی یونسکو در ۲۰۷ کشور، هیچ روشی جای آموزش حضوری و چهره به چهره با معلم در فضای مدرسه را نمی‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.