انتصاب مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی

طی آئینی از خدمات منافی آذر مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی تقدیر و ایمان صمدی به‌عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سید سعید شمسی‌نژاد، مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران روز دوشنبه، ۲۲ فروردین ماه، در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی اظهار داشت: نتایج و عملکرد مجموعه‌ی ما به تلاش‌ها و زحمات کارکنان ما در اقصی نقاط کشور بستگی دارد که تاکنون بسیار چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد چهار سال اخیر، بانک قرض‌الحسنه مهر، ساختار یک بانک را به خود گرفته است و اکنون جایگاه مناسبی از نظر شاخص مالی، عملکردی، رفتاری و تمامی سیستم‌های بانکی دارد.

وی افزود: جایگاه این بانک در آذربایجان شرقی قابل تقدیر است اما باید بدانیم تغییر همیشه خوب است و فکر بلندی داشته باشیم و با دیده‌ی باز از آنها استقبال کنیم.

شمسی نژاد تاکید کرد: ما سعی داریم از نیروهای داخلی بانک استفاده کنیم چراکه همکاران ما جوان بوده و اشراف خوبی روی موضوعات دارند اما از تجربه‌های پیشکسوتان نیز باید استفاده کرد.

مدیر جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: از زحمات مدیریت قبلی تشکر می کنیم و امیدواریم بتوانیم در این دوره نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

ایمان صمدی خاطرنشان کرد: هدف ما سرآمد کردن این بانک در میان بانک‌های دیگر کشور است و برای این امر تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از خدمات منافی آذر مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی تقدیر و ایمان صمدی به‌عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.