ماشین‌سازی ناکام در عبور از خط پایان

تیم ماشین‌سازی باز هم در آخرین دقیقه بازی از پیروزی بازماند.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک ایران تیم ماشین‌سازی در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهید سردارد سلیمانی میزبان تیم مس شهر بابک بود.

در این بازی با وجود تلاش دو تیم نیمه نخست گلی در برنداشت و دو تیم مساوی به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم تیم ماشین‌سازی یک ضربه پنالتی را به دست آورد که فردین عابدینی بازیکن باتجربه سبزپوشان موفق شد این توپ را گل کرده و سبزپوشان را پیش اندازد.

در حالی که این نتیجه تا دقیقه 90 پا برجا بوده و ماشین‌سازان آمده می‌شدند که دومین برد خود در لیگ یک را جشن گیرند، در دقیقه 90 تیم مس شهر بابک گل تساوی را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسد

ماشین‌سازی در این فصل در بازی مقابل تیم‌های استقلال ملاثانی و آرمان گهر سیرجان هم در دقیقه 90 گل تساوی را دریافت و پیروزی را از دست داده بود تا این به یک عادت برای این تیم تبدیل شود.

با این نتیجه ماشین سازی 11 امتیازی شده و از تیم شاهین بوشهر پیشی گرفته و در رده هفدهم قرار یافت، اما با توجه به پیروزی تیم‌های رایکا بابل و شمس آذر قزوین که از تیم‌های پایین جدول بودند، فاصله ماشین‌سازی با تیم‌های شانزدهم و پانزدهم جدول برای فرار از سقوط افزایش یافت.

نماینده تبریز در لیگ یک در سال جدید در تبریز برابر ویستا توربین به تساوی رسیده بود و از سفر به اهواز برای بازی مقابل استقلال خوزستان سر باز زده و متحمل باخت 3 بر صفر شده بود.

ماشین‌سازی تبریز با 52 سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان‌شرقی و شمالغرب کشور است که در آستانه سقوط به لیگ دو قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.