کلاشی: حتی بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا نیز شکست سنگین داشتند/ پرچم باشگاه دبیری همیشه برافراشته است

قائم مقام باشگاه دبیری گفت: حتی باشگاه‌های بزرگی نظر بارسلونا، لیورپول و بایرن مونیخ در یکی دو سال گذشته شکست‌های سنگینی داشتند، اما این باشگاه‌ها تعطیل نشدند.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: حبیب کلاشی اظهار داشت: تیم نونهالان دبیری تبریز در دو بازی خود در مرحله نهایی لیگ برتر متحمل شکست شد که قطعا دلایل این باخت‌ها را آنالیز کرده و به عنوان تجربه گرانبها در دوره‌های بعدی از آن استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: اول باید بگویم برای اولین بار بود تیمی از تبریز موفق به صعود به جمع 5 تیم برتر مسابقات شده و نباید ارزش کار بازیکنان و کادر فنی در صعود این تیم را فراموش کرد.

کلاشی افزود: در بازی مقابل مهدیه تیم دبیری موفق به کامبک فراموش نشدنی شد و در حالی که  4 گل برای صعود نیز داشت، موفق به زدن 4 گل شد.

وی بیان داشت: در مورد باخت تیم برابر فولاد خوزستان و کیا تهران باید بگویم بازیکنان در رده سنی حساس نونهالی قرار داشته و وقتی در همان نیم نخست تیم چند گل دریافت می‌کند، از لحاظ روحی بازگرداندن این بچه‌های سخت بوده و نباید به آنها خرده گرفت.

کلاشی گفت: تیم فولاد بیش از 10 تیم داشته و این باشگاه برای خودش یک شهر بوده و تیم کیا هم بازیکنانش 4 سال با هم هستند و حتی مدرسه داشته و در مدرسه‌شان یکی است و سپاهان هم از باشگاه‌های پرامکانات بوده و مانند باشگاه دبیری تبریز نیستند که تک و تنها مدیریت و هزینه می‌کند و وقتی هم یک باخت داد مسخره کنند، در حالی که برد و باخت در این رده سنی نباید مهم باشد.

کلاشی گفت: تیم‌های فولاد و سپاهان روی چمن طبیعی تمرین می کنند و در حالی که ما در طول فصل تنها یک بازی در کرمانشاه در چمن طبیعی بازی کردیم و این موضوع نشان می‌دهد در شهرهای دیگر مسوولان به دنبال سرمایه گذاری در رده نونهالان است، اما در تبریز چنین نبوده و کوچک‌ترین کمک به تیم‌های باشگاهی در رده نونهالان نمی‌شود.

   قائم مقام باشگاه دبیری گفت: قرعه سخت و بازی اول برابر میزبان و اشتباهات داوری دست به دست هم دادند تا تیم دبیری در بازی مقابل فولاد متحمل شکست سنگین شوند، اما باز هم تاکید می‌کنم این بازیکنان در رده سنی نونهالان قرار داشته و در حال تجربه‌اندوزی در ابتدای فوتبال خود هستند و قرار نیست بی رحمانه به آنها حمله شود.

کلاشی تاکید کرد: شرایط تیم ما با ‌4 تیم دیگر کاملا متفاوت بود که برای نمونه ما برای رسیدن به محل مسابقات نزدیک به 24 ساعت تیم در راه بوده و شرایط آب و هوایی تبریز با اهواز در این روزها یکی دو درجه هم نبود، بلکه تفاوت فصل بود.

وی گفت: بعد از 24 ساعت راه با تیم فولاد میزبان و بعد بدون استراحت  یک روز بعد با تیم کیا بازی کردیم که هر دو تیم از مدعیان این رده سنی بوده و قرعه استراحت تیم ما هم زمانی است که بازی‌های‌مان را کرده و به درد نمی خورد و قرعه‌مان خیلی بد بود.

وی تصریح کرد: حتی اگر در رده آخر جدول مسابقات قرار بگیریم چیزی از ارزش های بازیکنان تیم دبیری کاسته نمی‌شود و فراموش نکنیم نونهالان دبیری در جمع 5تیم برتر کشور بوده و با تمام قدرت و برای کسب نتایج بهتر برای سال های بعد برنامه ریزی خواهیم کرد.

کلاشی در خاتمه گفت: جا دارد از خانواده دبیری بابت حمایت از فوتبال پایه تبریز تشکر نمایم و امروز نتایج این مسابقات فاصله فوتبال بخش خصوصی و دولتی بوده و نباید از باشگاه دبیری که بیش از دو دهه در فوتبال و فوتسال کشور به شکل کاملا خصوصی هزینه می‌کند، انتظار نتایج باشگاه های پرامکانات فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و کیا تهران را داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.