گرامیداشت هفته سلامت در مدیریت پسماندهای شهری تبریز؛ سلامت ما، سلامت سیاره ما

گرامیداشت هفته سلامت با شعار “سلامت ما، سیاره ما” و بررسی اهمیت نقش مردم، مسئولین و سمن ها در حفاظت از محیط زیست و کاهش هرچه بیشتر مخاطرات زیست محیطی در بخش های مدیریت شهری اجرایی گردید.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، در هفته سلامت با توجه به اهمیت نقش سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در امر سلامت محیط زیست بازديدی از امکانات، تجهیزات و اقدامات این سازمان صورت گرفت.

این بازدید با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز، رئيس بهداشت محیط آذربایجان شرقی، رئيس بهداشت محیط شهرستان تبریز، اعضای کارگروه مدیریت پسماند و معاونین سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز انجام گرديد.

بازديد از سایت توزین و انتقال پسماند، شستشوی مکانیزه باکس های پسماند، پاکسازی و شستشوی خودروهای حمل پسماند، بازدید از مرکز دفن مهندسی و بهداشتی شهرداری تبریز و بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور در حوزه مدیریت پسماند از جمله اهم کارهایی است که توسط مقامات و مسئولین نام برده بدان ها پرداخته شد.

حبیبه هراتی – معاون طرح و برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز – در این بازدیدها از حضور تمام مسئولان تقدیر و تشکر کرد و گفت: با در نظر گرفتن همکاری ها و هماهنگی های موجود در بین مسئولین زیربط روزهای پاک‌تری را برای تبریز پیش بینی می کنیم و برای رسیدن به تبریز آرمانی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.