۱۵ نانوایی در تبریز بصورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی از فعالیت شبانه روزی ۱۵ نانوایی در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، فریدون ابوالحسنزاده در گفت‌وگوی خبری، اظهار داشت: آرد یارانه‌ای موردنیاز استان حدود ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن بوده که در قالب آرد یارانه‌ای نوع یک و دو در اختیار واحدهای نانوایی استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افزایش توزیع آرد یارانه‌ای در استان، افزود: طی هفته گذشته تعداد ۳۶ واحد نانوایی آزادپز در محلاتی از شهر تبریز که دسترسی مردم به آرد یارانه‌ای با مشکل مواجه بود، شناسایی و به چرخه نان یارانه‌ای ملحق شده‌اند.

وی از افزایش دو ساعته زمان پخت ۱۰۰ نانوایی در تبریز خبر داد و گفت: واحدهای آزادپزی که نان‌های سبوس دار، رژیمی، ترکیبی و خاص تولید می‌کنند نیز مشتری‌های خود را داشته و در تبریز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ابوالحسن زاده اضافه کرد: مطابق اعلام کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها نیز نانوایان منتخب در شهرستان‌ها انتخاب شده و سهمیه آن‌ها مازاد بر سرانه تامین شده است.

وی با بیان این‌که هیچ محدودیت و کمبودی در تامین آرد و نان در استان نداریم، ادامه داد: تنها دغدغه ما جلوگیری از سوءاستفاده و فساد است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: گندم با قیمت کیلویی ۱۲ هزار تومان توسط دولت از تولیدکننده خریداری شده و با قیمت‌های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان تحویل کارخانه آردسازی می‌شود و در این میان دولت بالای ۱۱ هزار تومان، یارانه پرداخت می‌کند که انتظار دارد تا این یارانه در سفره مردم خود را نشان دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.