تیم درمانی بسیج به کمک بیماران نیازمند مشکین دشت البرز رفت

تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان فردیس استان البرز روز سه شنبه با استقرار در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج الله ) منطقه سراب مشکین دشت البرز به مردم و بیماران نیازمند خدمات درمانی رایگان ارائه داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، بخشدار مشکین دشت در حاشیه استقرار این تیم درمانی افزود: این اقدام در راستای خدمت رسانی به افراد نیازمند بوده و هر سه شنبه در یکی از مناطق محروم مشکین دشت صورت می گیرد.

مهدی امامقلی وند افزود: تیم های بسیجی و جهادگر قشر بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشکی عمومی،ماما،متخصص تغذیه و روانشناس ویزیت و داروی رایگان و سایر خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

مهین باقری مجدی (سروش) عضو شورای مشارکت زنان مجمع خیرین سلامت کشور نیز در حاشیه استقرار این تیم گفت: با حمایت از تیم های درمانی ، کمک به نیازمندان را با سرعت ادامه می دهیم.

مسوول انجمن خیریه حمایت از بیماران تهیدست حضرت قائم (عج )’ کرج افزود: نباید اجازه دهیم کسی در کشور به خاطر فقر و بیماری تنها بماند ؛ همه باید در کنار هم به کمک محرومان بشتابیم.

وی تصریح کرد: امروزه به تأمین بهداشت در جامعه اهمیت بیشتری داده شده است، نقش سلامت در ارتقاء شاخصه توسعه انسانی انکار ناپذیر است، مسائل اجتماعی مانند فقر و بیکاری و بیسوادی عواملی هستند که در تمام کشورها با ابعادی که دارند، می‌توانند در سلامت تأثیر گذار باشند.

جعفری مسوول بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان فردیس و مسوول طرح مهرورزان سلامت هم گفت: سالهاست برنامه اعزام تیم جامعه پزشکی را به مناطق محروم فردیس داریم و در حال حاضر اجرا می شود .

وی بیان داشت : بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی داشته باشند به مراکز ویژه معرفی خواهند شد.

جعفری افزود: در طرح مهروزان سلامت افراد نیازمند شناسایی و تمام خدمات درمانی پیگیری می شود ضمن آنکه بیمار تحت درمان پزشکی قرار گرفته و روند درمانی وی دنبال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.