تاثير مثبت اجرای طرح مردمی سازی يارانه ها بر تثبيت قيمت ها

تثبيت قيمتها با توزيع کالا‌های اساسی در آذربايجان شرقی

رئيس سازمان جهاد کشاورزی آذربايجان شرقی گفت: اجرای طرح مردمی سازی پرداخت عادلانه يارانه ها و توزيع مناسب کالا‌های اساسی، آثار مثبتی بر تثبيت قيمت‌ها خواهد داشت.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومي سازمان جهادكشاورزي استان، مهندس اکبر فتحي در استوديوي بخش خبري شبکه سهند ضمن اظهار اين مطلب افزود: کالا‌هاي اساسي و ضروري مردم شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر، قند و روغن در مراکز عرضه توزيع شده و آرامش نسبي در بازار برقرار است.

وي ادامه داد: از طريق شرکت بازرگاني دولتي ايران، مجوز عرضه ۷ هزار و ۶۰۰ تن شکر و برنج اخذ شده و با قيمت مصوب قبلي، در شهرستانهاي استان در حال توزيع است.

رييس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان‌شرقي با بيان اينکه اجراي طرح مردمي‌سازي پرداخت عادلانه يارانه‌ها و توزيع مناسب کالاهاي اساسي، آثار مثبتي بر تثبيت قيمت‌ها دارد

اکبر فتحي در يک گفت و گوي خبري افزود: کالاهاي اساسي و ضروري مردم شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر، قند و روغن در مراکز عرضه توزيع شده و آرامش نسبي در بازار برقرار است اضافه کرد: همراهي کامل مردم با طرح مردمي سازي يارانه ها موجب آرامش نسبي بازار در آذربايجان شرقي شده است.

مهندس فتحي با بيان اينکه در روزهاي گذشته همه تلاشهاي لازم براي تامين کالاهاي اساسي در سطح استان انجام شده است، گفت: کارخانجات قندريز توزيع يکهزار و ۲۰۰ تن قند را در سطح استان آغاز کرده اند.

وي ادامه داد: در توليد مرغ و تخم مرغ نيز واحدهاي مرغداري استان با ظرفيت کامل کار مي کنند و هيچ کمبودي از اين بابت در بازار نداريم.

رييس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان‌شرقي افزود: در ۲ روز ابتدايي اجراي طرح مردمي سازي يارانه ها در مورد روغن خوراکي نگراني هايي وجود داشت که آن هم اکنون حل شده و ماهانه هشت هزار تن از اين کالا به بازار استان تزريق مي شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.