احمدزاده: مستحق قهرمانی بودیم

مربی که جوانان تراکتور را نایب قهرمانی ایران کرد

سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: با وجود اینکه مستحقق قهرمانی بودیم، به عنوان دومی رضایت دادیم.
عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: امیرعلی احمدزاده در مورد وضعیت تیم جوانان تراکتور اظهار داشت: خدا را شاکرم که زحمات ما در طول فصل نتیجه لازم را به همراه داشت و توانستیم نماینده شایسته ای برای فوتبال تبریز و باشگاه تراکتور باشیم.
وی گفت: در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتیم اما نتایج درخشان تیم در نیم فصل دوم وضعیت تیم را در جدول رده بندی ارتقا و در رده دوم قرار گرفته و به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم. در بازی نیمه نهایی برابر تیم اول گروه مقابل در مجموع بازی رفت و برگشت به برتری رسیده و به دیدار نهایی صعود کردیم.
وی گفت: در دیدار فینال در اصفهان بازی خوبی را به نمایش گذاشته و تا دقیقه 80 هم بازی برابر بود، اما اخراج دروازه‌بان تیم و ده نفر شدن سبب شد نتیجه را دو بر یک واگذار کنیم.
سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: در بازی برگشت مصمم به پیروزی برابر سپاهان بودیم اما یک گل زودهنگام بد، شرایط روحی بازیکنان تیم را برهم زد و در نهایت به مقام نایب قهرمانی بسنده کردیم در حالی که همین تیم سپاهان را در دور مقدماتی در تبریز با 3 گل مغلوب کردیم و باید تصریح کنم نایب قهرمانی از ارزش های تیم جوانان تراکتور کم نمی‌کند.
سرمربی تیم جوانان تراکتور گفت: در پایان از آقای زنوزی مالک باشگاه تراکتور، آقای سهرابی مدیر عامل باشگاه و همچنین مدیر آکادمی باشگاه بابت حمایت و زحمات‌شان نهایت تشکر را دارم.
احمدزاده افزود: همچنین جا دارد از بازیکنان خوب تیم جوانان تراکتور و مدیر تیم و دستیارانم بابت یک سال زحمت و تلاششان به نیکی یاد کنم و امیدواریم این بازیکنان فراموش نشوند و شاهد حضور آنها در تیم امید و بزرگسالان تراکتور بوده و روزی پیراهن تیم ملی کشور را بر تن آنها ببینیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.