چهار هموطن دیگر بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش عصرآزادی آنلاین و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و مجموع جانباختگان به ۱۴۱ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

همچنین از دیروز تا امروز هفتم خرداد ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۴۴ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وزارت بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۵۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۸۹۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۶۸۶ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۷۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۵۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۷۳۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.