حتی تنفس در ورزشگاه یادگار امام سخت است

دهقانی: قراردادم با تراکتور رو به پایان است

رضا دهقانی وینگر تراکتوری ها می گوید آخر فصل قراردادش با تی تی ها به پایان خواهد رسید.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: رضا دهقانی در مورد آخرین شرایط تیمش عنوان داشت: شکر خدا وضعیت تیم این روزها خوب است. متاسفانه فصل را بد شروع کردیم که باعث شد تا هم ما و هم هواداران از شرایط راضی نباشیم و به نوعی این فصل همه اذیت شدیم. خوشبختانه آخر فصل با آمدن هواداران به استادیوم ها شرایط فرق کرد و همین که حداقل آخر قصه کمی شیرین شد، باعث مسرت و خوشحالی است.

وینگر خوش تکنیک سرخ‌پوشان آذربایجانی راجع به نقش موثر تماشاگران تیم نیز اظهار داشت: نقش پرشورها که اظهر من الشمس است. تراکتور با هوادارانش زنده است و با حضور آن ها حتی تنفس در فضای یادگار امام نیز برای حریفان مشکل می‌شود. نتایج تیم بعد حضور آن ها مشخص است و زیاده‌گویی در این مورد لازم نیست. هواداران تراکتور دوست داشتنی‌ترین عنصر باشگاه هستند.

دهقانی در رابطه با شرایط خود نیز گفت: امسال بعد از اضافه شدن به تراکتور شرایط خوبی داشتم. دو گل به ثمر رساندم که به نظرم گل‌های مهمی بود چرا که مقابل نفت مسجدسلیمان و فجر به تور نشست و امتیازات مهمی از آن دو بازی گرفتیم. متاسفانه مصدومیتی که گریبانم را گرفت باعث شد چند هفته ای دور باشم و چه بسا اگر این اتفاق نمی‌افتاد فصل بسیار خوبی از لحاظ شخصی سپری می‌کردم.

وی راجع به آخرین شرایط قراردادش با تراکتور نیز افزود: قراردادم پایان فصل با تراکتور به اتمام می‌رسد و طبیعتا پیشنهاداتی هم دارم. فعلا نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم چرا که هنوز فصل تمام نشده است. بعد از اتمام فصل قصد دارم کمی استراحت کنم و هنوز زمان صحبت راجع به این موضوع نرسیده است.

وینگر سابق پرسپولیسی‌ها راجع به پیش بینی‌اش از رای کمیته انضباطی در رابطه با دیدار ناتمام تیمش مقابل پرسپولیس نیز گفت: این مسایل در حوزه کاری من نیست و ترجیح می دهم راجع به این چیزها اظهارنظر نکنم. امیدوارم کمیته انضباطی رایی عادلانه باتوجه به همه شرایط صادر کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.