نستوهی تاکید کرد؛ امر به معروف و نهی از منکر باید از پایین ترین رده ادارات آغاز شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت گاز استان به نقش مهم شورای دستگاههای اجرایی در آموزش و فرهنگ سازی فریضتین در ادارات تاکید کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی توجه ویژه به احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را خواستار شد و گفت: وقتی می توانیم بگوییم شورا کار خود را درست انجام داده که پایین ترین رده اداره بتواند بالاترین رده را بدون هیچ تبعاتی امر به معروف و نهی از منکر کند.

وی افزود: تمام دستورات دین توسط امر به معروف و نهی از منکر احیا و اقامه می شوند و در واقع اصل مترقی دین است که اصل هشتم قانون اساسی هم به آن صراحت دارد.

نستوهی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار دست اندرکاران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به وظیفه ستاد خاطرنشان کرد: خیلی ها انتظار دارند ما به جای آنها این واجب را انجام دهیم، لذا ما ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هستیم و وظیفه اصلی مان زمینه سازی انجام این واجب الهی توسط آحاد مردم است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه حکم اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت گاز استان توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نستوهی اعطاء گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.