کالاهای اساسی احتکار شده ۱۷میلیاردی در ملکان کشف شد

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی از کشف کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان ملکان خبر می دهد.

سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی در بیان جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در سه انبار در شهر ملکان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبارها تعداد ۵۵۹ کارتن انواع مایع لباسشویی، ظرف شویی و دستشویی و شامپو سر، ۷۷ کارتن انواع ماکارونی، ۱۰۵حلبی روغن ۵ کیلویی، ۳۲۰ کارتن انواع پودر لباسشویی، ۱۷۱ کارتن انواع چای خارجی، ۸۸۵ کیلوگرم انواع حبوبات و ۶۴ کارتن نوار بهداشتی را کشف کردند.

وی با بیان این‌که ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و کالاهای کشف شده برابر دستور قضایی به چرخه توزیع تحویل شد.

محمدی در خاتمه با تاکید بر برخورد قاطعانه مجموعه انتظامی با قاچاق و احتکار کالا، یادآوری کرد: پدیده احتکار و قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.