درخشش دوندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات ارزروم ترکیه

دوندگان آذربایجان شرقی در مسابقات ارزروم ترکیه موفق به کسب دو مدال طلا انفرادی و یک مدال نقره دست یافتند.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور: مهدی پیرجهان و میلاد ناصح‌جهانی، دو دونده خوش‌نام تبریزی که در ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان در مسابقات بین‌المللی ارزروم ترکیه حضور پیدا کرده‌اند، در نخستین روز برگزاری این مسابقات خوش درخشیدند.

مهدی پیرجهان، ورزشکار المپیکی و پرافتخار تبریزی که رکورددار دو ۴۰۰ متر با مانع کشور است، در این ماده توانست حدنصاب ۴۹.۷۲ ثانیه به ثبت رسانیده و مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

میلاد ناصح‌جهانی، دونده جوان و خوش‌آتیه دوهای سرعت نیز در ماده ۲۰۰ متر با ثبت زمان ۲۱/۰۴ ثانیه صاحب سکوی نخست شد. وی در آخرین گام‌ها توانست از حریفان خود پیشی بگیرد.

در این ماده، محمد حسین ابارقی با اختلاف ۶ صدم ثانیه نسبت به ناصح جهانی بعنوان نفر دوم به کار خود در این رقابت پایان داد و در جایگاه نائب قهرمانی قرار گرفت.

تیم ملی ۴در ۱۰۰متر  امدادی دو و میدانی کشورمان  هم  در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی ترکیه که به میزبانی شهر ارزروم در حال برگزاریست موفق شد عنوان دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

بر همین اساس تیم کشورمان با ترکیب رضا قاسمی، میلاد ناصح جهانی، مهران حسینی و محمد حسین ابارقی با ثبت حد نصاب ۳۹.۷۵ثانیه پس از تیم رومانی که حد نصاب۳۹.۲۳ثانیه را به ثبت رساند و زودتر از ترکیه به خط پایان رسید و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان دوومیدانی تبریز در این مسابقات زیرنظر شهریار سیاه‌جهانی به عنوان مربی توانستند افتخارآفرینی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.