شهردار تبریز تاکید کرد؛ مشکلات بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور هرچه سریعتر حل شود

شهردار تبریز به همراه قائم مقام و رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر تبریز از بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور در حوزه مدیریت پسماند و مرکز دفن مهندسی، بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند تبریز بازدید کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، یعقوب هوشیار به همراه محبوب تیزپاز قائم مقام خود و حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچی لر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر از مرکز دفن مهندسی، بهداشتی و تصفیه‌خانه شیرابه پسماند تبریز بازدید به عمل آورد تا آخرین وضعیت این پروژه را مورد بررسی قرار دهد.

شهردار تبریز ضمن بازدید از واحد تصفیه خانه شیرابه سیستم (MBR) مرکز دفن مهندسی و بهداشتی و لندفیل های مرکز دفن پسماند افزود: این پروژه با مشکل مواجه است و نیازمند تعیین تکلیف است و اگر پیمانکار فعالیت نکند وضعیت او هم باید تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه بحث اصلی در این پروژه، موضوع بهره‌برداری است اضافه کرد: در بحث لندفیل های شماره ۲ و ۳ حداکثر تا دو هفته آینده باید تصمیم‌گیری شود لذا متأسفانه تاکنون نظام تصمیم‌گیری واحد در این پروژه اتفاق نیفتاده و باید هرچه سریع‌تر صورت وضعیت ها تعیین تکلیف شود.

شهردار تبریز تاکید کرد: بعد از دو هفته دوباره در مورد این پروژه جلسه برگزار و برای تکمیل و اتمام آن زمانبندی می‌کنیم تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.