ستوده نژاد: لزوم حمایت همه جانبه از توفارقان در لیگ برتر بسکتبال

جشن قهرمانی تیم بسکتبال توفارقان در اذرشهر برگزار شد.

عصرآزادی/فرهاد فرهادپور: جشن قهرمانی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، محمودیان فرماندار آذرشهر، حجت الاسلام رشتبری امام جمعه، حسن اللهیارپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستن آذرشهر و برزگر مدیرعامل باشگاه توفارقان در شهر آذرشهر برگزار شد.

حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در جشن قهرمانی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر که با حضور محمودیان فرماندار این شهرستان روز دوشنبه 23 خردادماه در شهر آذرشهر برگزار شد، گفت: با قهرمانی این تیم در لیگ دسته یک و ورود آن به لیگ برتر بسکتبال کشور، لزوم حمایت همه جانبه از توفارقان بیشتر احساس می شود تا شاهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر نیز باشیم.

ستوده نژاد ادامه داد: این تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد و به این موضوع خوش بین هستیم و مسئولان تیم نیز قطعاً دورنمایی قهرمانی این تیم را رسم کرده و براساس آن پیش خواهند رفت.

او افزود: بسکتبال آذربایجان شرقی با وجود ملی پوشانی در ادوار گذشته و همینطور فعالیت خوبی که در این رشته وجود دارد، یکی از رشته های قهرمان پرور است و به طور حتم، ما از این ظرفیت غافل نخواهیم شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.