امر به معروف و نهی از منکر یکی از اصول مترقی دین اسلام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: یکی از اصول مترقی دین اسلام، امر به معروف و نهی از منکر است و باید در تمام زمینه ها در اولویت قرار گیرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خداآفرین با بیان اینکه این ستاد در چند سال اخیر فعالیت خود را آغاز نموده و نیاز به اطلاع رسانی وتببین دارد افزود: امر به معروف و نهی از منکر مانع از بی تفاوتی نسبت به هنجارشکنی و بداخلاقی در جامعه می شود.

وی با تاکید بر ضرورت این امر در جامعه ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود شاهد تعطیل شدن سایر محسنات و در نهایت جایگزینی ضد ارزشها به جای ارزشها خواهیم بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اولویتهای این ستاد را آموزش و آگاهی و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نام برد و اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از طریق آموزش و حمایت در جامعه احیا می شود و باید مسئولان این امر با شناخت درست و تذکر لسانی مناسب با افراد برخورد نمایند.

وی با بیان اینکه خداآفرین دومین شهرستان استان است که دبیر مستقل دارد اظهار کرد: در تمام ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود و به وضعیت حجاب و عفاف نظارت شود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه طی حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، حجت الاسلام و المسلمین هادی ضیائی امام جمعه محترم خداآفرین به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فاضل پاشاپور به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خداآفرین معرفی و از خدمات سرهنگ پاسدار رشید صادقی دبیر سابق قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.