آغاز احداث مجتمع خیریه، گردشگری رفاهی و ورزشی سعید آباد

عصرآزادی آنلاین،

در گرامیداشت ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان طی مراسمی مراسم کلنگ زنی مجتمع خیریه، گردشگری، رفاهی و ورزشی دهستان سعید آباد آغاز شد.

در مراسمی که در مسجد جامع سعید آباد برپا شده بود جمعی از مدیران شهرستانهای تبریز و بستان آباد حضور داشتند که دکتر نوری نماینده شهرستان و دکتر پاشایی فرماندار بر مشارکت نیکوکاران در طرح های گردشگری، رفاهی، آموزشی و فرهنگی تاکید کردند.

این مراسم که با جشن و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی به مجری گری سعید علیزاده فعال رسانه ای توام بود کلنگ احداث مجتمع نیکوکاری، گردشگری، رفاهی، آموزشی و ورزشی در زمینی به مساحت ۳۰۶ متر و ۱۵۰۰ متر به طور جداگانه از سوی مسولان محلی به زمین زده شد.
زمین و محدثات این مجتمع به همت بلند کارآفرین و نیکوکار سعید آبادی آقای جواد رنجبر اهدا و صورت می گیرد و ۴ واحد رفاهی برای اقامت مسافران از آن جمله است.

بخش های دیگر این مجتمع شامل خیریه، کتابخانه، سالن ورزشی، نمازخانه و سرویس های بهداشتی خواهد بود که کلیه هزینه های آن نیز از سوی مهندس جواد رنجبر کارآفرین و خادم حرم الرضا ع تقبل شده است.
دهستان تاریخی سعید آباد در ۲۰ کیلومتری شرق مرکز استان واقع شده و دارای آثار تاریخی در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته و تبدیل این دهستان به شهر از خواسته های اهالی متدین و زحمت کش آن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.