پخش مسابقه رزمی و زرهی شبکه سهند از شبکه های سراسری سیما

به گزارش عصر آزادی آنلاین،

مستند_مسابقه ” رزم آوران “، اولین مسابقه رزمی و زرهی کشور به تهیه کنندگی عباس احمدزاده و مرتضی مقدس در کنداکتور شبکه اول سیما قرار گرفته است.به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، این مسابقه، تولید سیمای مرکز آذربایجان شرقی است که با استفاده از مهمات و گلوله های جنگی، آمادگی و توان رزمی نیروهای مسلح کشور را به تصویر می کشد.

مستند_مسابقه ” رزم آوران “، اولین مسابقه رزمی و زرهی کشور می باشد که در مرکز سیمای آذربایجان شرقی تولید و در کنداکتور شبکه اول سیما قرار گرفت. این مستند – مسابقه، مطابق با استانداردهای بین المللی مسابقات ارتش های جهان و با مشارکت نیروهای تکاوری و زرهی تیپ مکانیزه امام زمان (عج) سپاه پاسداران و در محل این تیپ در 18 قسمت 45 دقیقه ای ضبط شده و به روی آنتن شبکه اول سیما می رود. در این مسابقه، 90 شرکت کننده در قالب ۹ تیم در سه مرحله با هم رقابت می کنند تا در پایان تیم برتر، مشخص شود.

سردار فتحعلی زاده، سرداور و سرهنگ علی نژاد، کمک داور این مسابقه می باشند و همچنین محمدندیمی و مجتبی نکو، کارگردان، مهدی علمداری،  مهدی علمداری، دستیار کارگردان، مجتبی نکو، مدیرتصویربرداری و نورپردازی ، حسین نظری و رضا غفاری، دستیار تهیه کننده، حسین نظری، منشی صحنه ، مهداد کرباسی، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی، بهروزی و مقدس، نویسنده، نیکدل، گوینده متن ، مسعود ابراهیمی، محمدحسین رحیمی، صدابردار و صداگذار ، وحید ابراهیمی، دستیار صدابردار ، مجتبی نکو، نیکمرد، مقصود حق آخری، حمید نیکمندان، مسعود وطن خواه، حسین برزگر، هاشم کنعانی، کمال پورفرج، یعقوب فعال، رحیم عباسیان، ابراهیم محمدی تصویربرداران، غلامی، صابری، آرش زارعی، دستیار تصویربردار ، مسعود وطن خواه، اصلاح رنگ، فرزاد قهاری، گرافیست، حیدرزاده، گریمور ، مهدی حسینی علمداری، برنامه ریز و مسئول فنی، محمدرضا نیکمندان و مرتضی مقدس تدوینگر و پروین قدس، طراح صحنه، عوامل تولید این مسابقه هستند.

علاقه مندان به این مجموعه، می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 19:30 از شبکه اول سیما، روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 18:00 از شبکه شما و پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 21:00 از شبکه سهند، بیننده این برنامه باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.