۷۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی کشف و ضبط شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان آذربایجان‌شرقی کشف و ضبط شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، آقای اقربایی‌فام در هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه یار و مددکار پلیس در مبارزه با مواد مخدر هستند.

جمهوری اسلامی ایران براساس اعلام سازمان ملل پرچمدار مبارزه با مواد مخدر و در کشفیات مواد مخدر حائز رتبه اول در جهان است.

وی به کشف بیش از ۷ تن انواع مواد مخدر طی پارسال در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و تعداد ۲۷ قاچاقچی و ۲ باند قاچاق منطقه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

 تعداد ۲ هزار و ۲۶ مورد عملیات مبارزه با مواد مخدر در سراسر استان اجرا شده و تعداد یک‌هزار و ۱۸۳ طرح پاکسازی در مناطق آلوده شهری صورت گرفته است.

وی با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع‌کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی به‌طور همزمان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.