انتقام میانه از تکواندوکار کره جنوبی

امیرمحمد بخشی ضمن کسب مدال طلا، انتقام میرهاشم حسینی را از تکواندوکار کره جنوبی گرفت.
عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی با حضور ۳۹۳ تکواندوکار از ۳۶ کشور در سالن هوبان شهر «چانچئون» برگزار گردید که در این مسابقات امیرمحمد بخشی به مدال طلا دست یافته و میرهاشم حسینی هم نشان برنز را بر گردن آویخت.
در وزن ۷۴- کیلوگرم، 2 مدال ارزشمند طلا و برنز توسط امیرمحمد بخشی و میرهاشم حسینی به دست آمد. میرهاشم حسینی در مرحله یک هشتم نهایی 2 بر یک (راند اول برنده ژانگ، ۹-صفر راند دوم برنده حسینی – برنده راند سوم حسینی) از سد «ژانگ» از کره جنوبی گذشت و سپس برابر «بایو» از کشور میزبان با همین نتیجه (۱۱ -۶ راند اول کره، ۱۱- ۹حسینی – راند سوم برنده حسینی) به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله 2 بر صفر و با نتایج (هر 2 راند 5 اخطاره شدن حسینی) برابر «کیم» دیگر تکواندوکار کره‌ای باخت و به نشان برنز دست پیدا کرد.
امیر محمد بخشی در همین وزن و در مرحله یک هشتم نهایی ۲ بر صفر (۸-۲ راند راند اول – برنده راند دوم بخشی) «زنون» از لبنان را شکست داد و در ادامه «کیم» از کره جنوبی را در 2 راند شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله در دو راند متوالی (5بر2 و 11بر3) «سوجین» از چین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد. بخشی برای کسب مدال طلا یک «کیم» دیگر از کره جنوبی را در دو راند شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.