درگذشت استاد احمدقلی زارع (شمی‌آبادی)، شاعر پیشکسوت مرودشت

عصر آزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
در پی درگذشت ادیب فرزانه مرودشتی، استاد احمد قلی زارع (شمی آبادی) پیامی از سوی مهدی رنجبر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت صادر شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در پیامی درگذشت شاعر پیشکسوت، استاد احمد قلی زارع (شمی آبادی) را تسلیت گفت.
عصر آزادی آنلاین؛ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در پیامی درگذشت شاعر پیشکسوت، استاد احمد قلی زارع (شمی آبادی) را تسلیت گفت.

در متن پیام مهدی رنجبر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شعر و ادبیات فارسی با اصالت‌ ترین و مهم‌ترین هنر ایرانی‌ها از دیرباز تا امروز بوده است و اثری که شعر فارسی در فرهنگ مردم ایران داشته، بر کسی پوشیده نیست چرا که مردم ما با شعر زندگی و در همه شئون اجتماعی با آن پیوند برقرار کرده اند. خبر درگذشت ادیب فرزانه و هنرمند گرانمایه شهرستان مرودشت، استاد احمد قلی زارع (شمس آبادی) موجب تالم خاطر و تاثر قلبی شد.

اینجانب درگذشت این شاعر گرامی را به خانواده محترم ایشان، مردم فرهنگ دوست، خصوصاً ادبا، شعرا، انجمن های ادبی و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان مرودشت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید، غفران الهی و رحمت بی کران و برای بازماندگان اجر و صبر جمیل، شکیبایی و طول عمر همراه با سلامتی خواهانم.
شایان ذکر است استاد احمد قلی زارع پدر فرزانه دکتر محبت اله زارع مدیر ساماندهی امور رسانه استانها و کارشناس عالی رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
عصرآزادی آنلاین درگذشت ادیب فرزانه استاد احمدقلی زارع را به جامعه فرهنگ و هنر استان فارس و خصوصاً دکتر زارع و خانواده معزز زارع تسلیت گفته و آرامش ابدی برای آن شادروان آرزومند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.