دستگیری ۷ اراذل و اوباش در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز از شناسایی و دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش که امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته بودند، خبر داد.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر این‌که افرادی با قمه کشی اقدام به قدرت نمایی، ایجاد وحشت در یکی از محلات کرده و با تخریب خودروهای عبوری و پارک شده و هم‌چنین با فحاشی باعث رعب و وحشت اهالی و سلب آسایش آن‌ها شده‌اند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه صحت موضوع مورد تایید قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، اکیپ‌های ویژه‌ای به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۲۱ با شیوه‌های پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، طی چهار فقره عملیات غافلگیرانه، هفت نفر از اراذل و اوباش نوظهور و گردنکش را به اتهام قدرت نمایی و تخریب اموال و خودروها دستگیر کردند.

الهوردیان با بیان این‌که این افراد پس از تشکیل پرونده به همراه اموال ممنوعه کشف شده به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و چنانچه کسانی بخواهند در این آرامش و آسایش اختلال ایجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.