ورود رییس جمهور به سنندج

رئیس جمهور به منظور برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان کردستان، وارد سنندج شد.

‌به گزارش عصرآزادی آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه سنندج شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور امروز در یک سفر یک روزه به همراه ۱۰ تن از وزرا و معاونان وزرای دولت سیزدهم مهمان مردم استان کردستان است.

رئیس جمهور امروز در جمع خبرنگاران  و در بدو ورود به فرودگاه سنندج  گفت: رفع محرومیت ها در عرصه های مختلف زیرساختی و بالفعل کردن ظرفیت های کردستان در اولویت کاری دولت سیزدهم است.

او گفت: کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و قطب کشاورزی، دامداری و گردشگری و دارای معادن بسیاری است.

رئیس جمهور می گوید: نیروی انسانی توانمند از مهمترین ظرفیت‌های این استان کردستان است که برای بهره مندی از توانمندی نیروی انسانی در این استان طرح‌ها و برنامه‌هایی خواهیم داشت.

حجت الاسلام رئیسی گفت: کردستان به عنوان استانی مقاوم برای همگان شناخته شده و مردم مقاوم این دیار در دوران دفاع مقدس با تقدیم ۵ هزار شهید و ۹ هزار جانباز دین خود را ادا کرده اند.

او گفت: کردستان به عنوان یک استان با فرهنگ و با تمدن شناخته می‌شود و جای جای این استان نشان‌هایی از مدنیت دارد.

رئیس جمهور گفت: کردستان چهره‌های بزرگی را تقدیم ایران اسلامی کرده است لذا باید این مهم را برای خودمان توفیق بدانیم که به مردم این استان تلاش کنیم.

آیت الله رئیسی می گوید: اتمام پروژه های نیمه تمام در برنامه دولت بوده و جزو مصوبات سفر خواهد بود و انتظار مردم از دولت نیز این است که این پروژه ها به سرانجام برسد.

️بازدید از نقاط مختلف شهر و پروژه‌های نیمه‌تمام و واحد‌های بزرگ صنعتی، تولیدی کردستان به صورت میدانی از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

رئیس‌جمهور امروز ساعت ۱۰ صبح در سقز و ۱۷ عصر در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج با مردم دیدار عمومی خواهند داشت.

از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در این استان دیدار با علما و روحانیون با رئیس‌جمهور و هم چنین شرکت در شورای اداری استان می‌باشد.

رئیس جمهور هم چنین در پایان این سفر یک روزه در نشست خبری با اصحاب رسانه، دستاورد‌های سفر را تشریح خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.