پيام تبريک رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي به مناسبت فرارسيدن اعياد بزرگ قربان، غدير و دهه امامت و ولايت

رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي در پيامي فرارسيدن اعياد بزرگ قربان، غديرخم و دهه امامت و ولايت را تبريک گفت.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزي استان، متن پيام اکبر فتحي رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي بدين شرح است:

بسمه‌تعالي لبَّيک اللّهمّ لبَّيک، لبَّيک لا شريک لک لبَّيک، إنّ الحمد و النّعمة لک و الملک، لا شريک لک لبَّيک
بار ديگر موسم دو عيد بزرگ مسلمانان جهان، يعني عيد سعيد قربان و عيد سعيد غديرخم که دهه‌ي ولايت و امامت ناميده مي‌شود، فرارسيد تا دوباره شادي و سروري وصف‌ناپذير جهان اسلام را در برگيرد.
عيد قربان، عيد بندگي و دلدادگي و گذشتن از خويشتن خويش است. اين عيد، يادآور باشکوه‌ترين مرتبه تسليم در برابر مشيت الهي و تبري از هواي نفس و تأسي به درياي لايزال ملکوت اعلي است. عيد غدير، عيد کمال دين و اتمام نعمت در سايه‌ تداوم خط رسالت، در شکل و قالب امامت‌ است و گره محکمي براي رشته ديانت و پيوندي براي «نبوت و امامت» است.و چه زيبا اينکه خداوند، حکمت خلقت انسان و آفرينش اين جهان هستي را در عيد قربان و راه کمال و سعادت را در سايه‌سار عشق به ولايت قرار داد و چه زيباتر اينکه، «غدير» را عصاره‌ي خلقت و چکيده‌ي تمام اديان الهي قرار داده است. تقارب اين دو عيد عظيم، حلاوتي دوچندان دارد؛ چراکه باري ديگر بر ما اين حقيقت را يادآور مي‌شود که راهِ پيمودن مسير تقرب به‌سوي خداوند سبحان و رسيدن به کمال، جز با رهايي از تعلقات دنيايي و تمسک به ائمه اطهار، امکان‌پذير نيست.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و بندگي، فرارسيدن موسم رستگاري حج و اعياد بزرگ و خجسته قربان، غدير و دهه امامت و ولايت را به عموم ملت شريف ايران، مردم ولايتمدار و خداجوي استان آذربايجان شرقي، همکاران، کارکنان، بهره‌برداران و خانواده بزرگ کشاورزي تبريک و تهنيت عرض نموده، از درگاه ايزد منان مي‌خواهم توفيق عمل به آموزه‌هاي نجات‌بخش و راهگشاي پيامبران الهي را به همه ما عنايت فرمايد.
اکبر فتحي رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.