انتصاب رئیس سازمان جهادکشاورزی استان بعنوان مسئول اجرای برنامه‌های رشد ۸ درصدی اقتصادی از سوی استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در حکمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را به عنوان مسئول اجرای برنامه‌های رشد ۸ درصدی اقتصادی استان در حوزه کشاورزی منصوب نمود.
عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در حکم عابدین خرم خطاب به اکبر فتحی آمده است: اینک که به لطف الهی و با آغاز کار دولت سیزدهم، برنامه های رشد اقتصادی ۸ درصدی استان تدوین و به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است؛ جهت اجرا ابلاغ می گردد.
به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان مسئول اجرای برنامه‌های رشد ۸ درصدی اقتصادی استان در آن حوزه تعیین می شوید. انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به “عدالت محوری”،”انقلابی‌گری”، “مردم داری”، “پاکدستی و فساد ستیزی”، “قانون‌مداری” و مفاد “عهدنامه مدیران” در دولت مردمی و با بهره گیری از تمامی اختیارات و امکانات دستگاه اجرایی خود و جلب مشارکت و همکاری دستگاه‌های مرتبط و نیز استفاده از ظرفیت های ملی و توانمندی بخش خصوصی، انجمن ها، مجامع مدنی، توسعه‌ای و سازمان‌های مردم نهاد، به این مهم اهتمام نموده و گزارش اجرایی و پایش آن را به صورت مستمر به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان منعکس نمایید.
توفیقات روزافزون جنابعالی را در تحقق اهداف این برنامه توسعه ای استان و خدمت به مردم شریف و میهن عزیزمان را مسئلت می نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.